Marbergi mööblisalong täidab iga sisustaja unistused
|Vaala Keskuse enam kui poolel tuhandel ruutmeetril laiuv mööblisalong pakub peamiselt kodumaist kvaliteetset toodangut. Meelepärase mööblitüki võib kohe kaasa viia, kuid kui kliendil on erisoove, siis leitakse sobiv lahendus kahe nädala jooksul.
Katrin Kivi
Paar aastat tagasi märkasid Marberg Kinnisvara OÜ asutajad Avo Bergström ja Martti Sikka kinnisvara vahendades ja hooldades, et kliendid vajavad abi ka köögimööbli osas. Sündis kaubamärk Marberg Sisustus.
Kliendikesksus
Marberg Sisustuse mööblisalongi juhataja Lea Räme sõnul on ettevõtte trumbiks kliendikeskne lähenemisviis. „Küsin alati kliendilt palju küsimusi,“ selgitas ta. „Soovin, et ostja saaks toote, mis talle sobib ja mis pakuks talle pikaks ajaks rõõmu.“
Pehme mööbli puhul pidavat juhataja sõnul olema kõige tähtsam kanga ja karkassi kvaliteet. „Sageli ei oska kliendid ise tähelepanu pöörata kangal märgitud tähistele,“ jätkas ta. „Tähtsaim tähis on martindale ehk kanga kuluvusaste. Mida suurem on number, seda parem.“
„Oma tööd tehes uurin klientidelt ka pereliikmete kohta,“ jätkas pikaaegse kogemusega Lea Räme „Näiteks koduloomade olemasolu puhul tuleb valida vastav materjal. Või siis kui palju kaalub inimene? Meil just oli kogemus, kus kliendi abikaasa on väga suur mees ning lasime seda arvesse võtta ka tehase tootmisprotsessis.“
Ka Bergström kinnitas, et kliendi rahulolu on väga tähis. „Oleme valmis kõiges kaasa rääkima ja läbi arutama,“ ütles ta. „Püüame leida isegi kliendi väljaotsitud pildi järgi tootja, kes eseme talle valmis teeks. Aitame olemasolevat mööblit parandada. Alles võtsime vastu renoveerimistöö, mille käigus sai vanaaegne tool uue kuue. Ja seda kõike saame pakkuda väga mõistlike tähtaegadega.“
Juhataja Lea Räme leidis aga, et ühe töö peaks klient siiski ise ära tegema – saama aru, mida ta soovib. „Väga keeruline on kliendiga, kes ütleb, et ta tahab diivanit, aga ei tea, millised on ootused mööblitükile.“
Konkurentsi ei karda
Kuidas mööblikauplustel praeguses majandussituatsioonis läheb? „Konkurents on loomulikult väga tihe, kauplusi on Rakvere jaoks ilmselgelt liiga palju,“ leidis Bergström. „Aga me ei karda konkurentsi, igaüks on enda eest väljas. Kuigi müügimahud on kõikjal ja mitte ainult meil langenud, tunneme end kindlalt.“
„Selle ajaga oleme jõudnud selekteerida parimad mööblitootjad Eestis ja meil on nendega tõesti suurepärased suhted. Nad on valmis tulema vastu ka meie kliendi kõige väiksemale erisoovile ja kvaliteet on tasemel. Piiritaguse mööbli puhul ei tea sa kunagi, mis karbis on. Ja kui on jama, siis naljalt ei lahenda seda keegi. Eesti kohalik turg on nii väike, et siin eksida ei saa, sestap on meile oluline, et teeksime koostööd parimatega.“
Ka hinnapoliitika hoiab ettevõtja paindliku. „Püüame hoida valiku mitmekesise,“ kommenteeris Bergström. „Oleme leidnud võimalused pakkuda klientidele mööblit, mis ei maksa oluliselt rohkem kui näiteks Poola oma. Mis puudutab köögimööbli valikut, siis see on ainuke segment, kus meil on mõned Poolast pärit eksemplarid müügis, just hindade pärast.“
Lea Rämeda sõnul on Marbergi mööblisalongist võimalik osta ka järelmaksuga. „Meil on Koduliisinguga hea koostöö ja kliendid kasutavad seda meelsasti. Kuigi pean ütlema, et järelmaksu trend on langemas.“
Avo Bergström: „Särasilmne Lea Räme on meie salongi eestvedaja, keda meie ja kliendid usaldame. Salong on Lea kujundatud ja sisustatud.“ Foto: Katrin Kivi