Play Sweets toob maiustuste ja mänguasjade turule uudistoote
|Eesti ettevõte Play Sweets tuleb turule arendavate martsipanist ja šokolaadist mänguasjadega, mille võib pärast loomingulist voolimist ära süüa.
Maiustused ei pea olema mitte ainult meeldiva maitsega, vaid võiksid ka last arendada ja õpetada. Play Sweetsi loovuskomplektid võimaldavad uusi emotsioone lapse igakülgseks arendamiseks. Ettevõtte juhtideoloogid kinnitavad, et last köidab loominguline tegevus vähemalt 30–40 minutiks.
Arendavad maiustused on mõeldud 3–12-aastastele lastele. Valikus on järgmised komplektid: šokolaadist (netokaal 100 g, 2 värvitoonis) lõvi, part ja panda; martsipanist (netokaal 120 g, 3 värvitoonis) kilpkonn, karu, kaheksajalg, tigu ja krokodill.
Šokolaad ja martsipan on valmistatud spetsiaalse tehnoloogia ja retsepti alusel ning neil on seetõttu plastiliini omadused. Juhendi järgi voolivad lapsed mitmesuguseid loomi, saavad teada palju huvitavat nende elu ja ümbritseva maailma kohta ning nautida oma magusa kätetöö mõnusat maitset. Magusaid kujukesi luues arendab laps oma teadmishimu, õpib eksperimenteerima ja fantaasiat rakendama.
Loovust arendavaid komplekte võib kasutada nii täiendusena olemasolevate õppetundide ja programmide juurde lasteaedades ja koolides kui ka lastele eraldi meistriklassi läbiviimiseks.
„Nii on kord juba seatud, et loodus on meile andnud teatud instinktid – lapsed õpivad maailma tundma maitsemeele vahendusel. Kes teist on tabanud oma lapsi plastiliini või liiva söömiselt? Ilmselt peaaegu kõik lapsevanemad. Algul pistetakse suhu omaenda sõrmi, seejärel mänguasju – omi ja võõraid, siis plastiliini, liiva, kriite, värvipliiatseid ja muid mittesöödavaid asju,“ rääkis üks ettevõtte Play Sweets asutajatest ja peamistest ideoloogidest Ljudmila Budnikova.
„Ja nii me mõtlesimegi, miks ei ole seniajani olemas söödavat plastiliini ega söödavaid mänguasju? Siis ei peaks ju vanemad enam oma laste tervise pärast muretsema. Võib rahulikult loomingulist protsessi jälgida ja lihtsalt muheleda, kui laps otsustab kilpkonna pea nahka pista,“ jätkas ta.
„Nii sündiski Play Sweetsi kaubamärgi loosung: „Vooli, mängi ja söö!“ Liiva või plastiliiniga mängides ju materjali süüa ei tohi, ent arendavate maiustuste puhul on see lausa soovitav! Lapse võib igasuguse hirmuta magusate mänguasjadega omapäi jätta – ta sööb need ära ja saab sellest naudingut,“ jagas Ljudmila Budnikova oma mõtteid.
„Meie kogemus lapsevanematena on näidanud, et kaupluselettide ääres püüab iga kolmas lapsevanem valida lapsele midagi uut, mis suudaks talle pakkuda mitte ainult uusi emotsioone, vaid tuua ka intellektuaalset kasu. Paraku on lastele mõeldud maiustuste turg täna standardsete tüüppakkumistega üleküllastunud: riiulitel on justkui kõike ja küllalt, ent leida midagi originaalset, mis teistest pakkumistest oma kvaliteedi poolest erineks, on peaaegu võimatu,“ arutles ettevõtte Play Sweets tootearendusjuht ja kaasasutaja Maksim Krishtopov.
„Seda põhjendatakse asjaoluga, et nüüdisaegne ärimaailm dikteerib tootjatele oma tingimused: vähem loovust, võimalikult madal omahind, võimalikult palju reklaami. Nii me siis saamegi „kõike, mis teistelgi“. Kogu maailm muutub üheks suureks üheülbaliste pakkumiste turuplatsiks. Mitte keegi ei vaeva ennast uute kontseptuaalsete lahendustega. Meid kui lapsevanemaid teeb see väga kurvaks,“ jätkas ta.
„Muidugi, ühelt poolt on ka meie nagu kõigi teistegi äriettevõtete jaoks tähtis äriline komponent, milleta ettevõte areneda ei saa, kuid teiselt poolt on meie tähelepanu keskmes just lastele mõeldud söödavate arendavate mänguasjade turule toomine, sest kauplustest me neile arvestatavat alternatiivi ei leidnud,“ selgitas Krishtopov.
Tootearendusjuht nentis, et infotehnoloogilisel ajastul on peaaegu kõigil lastel nutiseadmete kasutamise sõltuvus. Isegi kõige põnevam mänguasi jääb alla nutitelefonimängule, mille küljes laps on valmis tundide kaupa rippuma.
„Selle murega on kokku puutunud peaaegu iga lapsevanem, mistõttu otsustasime pakkuda lastele arendavate mänguasjade kaudu uut tegevust. Selleks kaasasime arvukalt lastega tegelevaid spetsialiste – metoodikuid, psühholooge, illustraatoreid, tehnolooge, tootearendajaid ja paljusid teisi. Oma missiooni näeme tervikliku ja tõhusa õpi- ning arengukeskkonna loomises lastele, kasutades selleks uusimaid teadmisi lastepsühholoogiast ja nüüdisaegseid õppetehnoloogiaid. Seoses sellega oleme algatanud koostööd mitmete ettevõtetega, nende hulgas National Geographicuga,“ selgitas Krishtopov.
„Мeil on kavas luua YouTube’i koolituskanal, mis edastaks harivaid ja meelelahutuslikke lühivideosid erinevatest loomadest, objektidest, nähtustest ja ümbritsevast maailmast. Igal videoklipil on oma pealkiri, mis vastab konkreetsele Play Sweetsi loovuskomplektile. Lapsevanemad saavad sobiva video käima panna, mõjutades sellega kõiki lapse meeli – kuulmist, nägemist, puute- ja haistmismeelt ning protsessi lõpus ka maitsmismeelt – see annab maksimaalse õppimisefekti ja võimsa motiveeriva tõuke edasiseks arenguks. Isegi kui laps ei taha videoklippi vaadata, mis pole kuigi tõenäoline, võib ta seda kuulata nagu audioraamatut,“ täpsustas ta.
„Ettevõte Play Sweets on 2019. aastal asutatud start-up, kuid oleme veendunud, et oma meeskonda mõttekaaslastega laiendades saavutame kõik püstitatud eesmärgid ning toome laste ellu uusi värve ja emotsioone nende igakülgse arengu huvides,“ lausus Krishtopov.
Kui soovite Play Sweetsi arendavate mänguasjade kohta lisainfot, külastage veebilehte playsweets.eu, helistage numbril +372 551 1814 või saatke e-kiri aadressil info@playsweets.eu.
Play Sweetsi maiustuste eelised:
– arendavad peenmotoorikat ja kõnet,
– arendavad kujutlusvõimet ja mälu,
– kaasavad abstraktset mõtlemist,
– õpetavad mõistma detailide proportsioone ja eristama värve,
– õpetavad töötama samm-sammult vastavalt juhendile,
– õpetavad töötama nii individuaalselt kui ka meeskonnas,
– arendavad täpsust, püsivust ja kannatlikkust,
– vähendavad erutuvust ja ärrituvust,
– kaasavad protsessi maitsmisretseptorid,
– on täiesti ohutud (erandiks individuaalne talumatus kindlate koostisainete suhtes).
Foto:Play Sweets OÜ