Rakvere linnavalitsusse palgatakse sotsiaalosakonna juhataja
|Rakvere linnavolikogu viimasel istungil võeti vastu eelnõu, mille järgi luuakse linnavalitsusse uus ametikoht ning tehakse muudatusi seoses kolme olemasoleva ametikohaga.
Rakvere linnapea Mihkel Juhkami nentis, et sotsiaalosakonnas on inimeste nappus ning kuna 80 protsenti sotsiaaltöötajate ajast kulub paberimajandusele, siis jääb abivajajatega tegelemiseks vähe aega.
Eelnõu seletuskirjas seisab: „On olemas selge vajadus osakonna töö paremaks koordineerimiseks kindlate ametiülesannetega juhi kaudu ja olemasoleva ühe täiskasvanutega tegeleva peaspetsialisti töökoormuse vähendamiseks.“
Abilinnapea Kairit Pihlak selgitas: „Praegu on lihtsalt grupp inimesi, kes klientidega tegelevad. Vaja on inimest, kes näeks tervikpilti, oskaks jagada ülesandeid.“
Töötaja leidmiseks kuulutatakse välja avalik konkurss, kus saavad osaleda ka olemasolevad töötajad. Kui mõni juba linnavalitsuses töötav inimene konkursi võidab, hakatakse otsima uut töötajat vabaks jäänud ametikohale.
Lisaks muudetakse ära arengu- ja kommunikatsiooniosakonna info- ja avalike suhete spetsialisti teenistuskoha nimetus ning tema töö mõtestatakse ümber. „Rakvere linn ei ole siiani oma kodulehekülge korralikult tööle saanud,“ ütles Juhkami ning lisas, et seepärast oleks vaja inimest, kes sellega tegeleks.
Kodulehte võib pidada oluliseks töövahendiks neile, kes soovivad toetusi taotleda, avaldusi esitada jne.
Eelnõus seisab veel kaks muudatust. Esiteks viiakse infotehnoloogiaspetsialisti ametikoht arengu- ja kommunikatsiooniosakonnast üle linnakantseleisse. Teiseks hakkab maakorraldusspetsialist praeguse täiskoormuse asemel töötama poole koormusega.
Liisi Kanna